tisdag 19 januari 2010

Tandläkare!

Snart dax att bege sig till tandläkaren, usch.. är jätte nervös... Jag har tandläkarskräck så det skriker om det.. men har man ont så är det bäst att man tar sig i kragen o går dit!!

Natten som var, va inte kul.. Manne vaknade kl 23 först o va vaken till 00.30, vi går o lägger oss o jag somnar, tydligen innan honom, för kl 02.00 vaknar jag av att jag hör honom skratta o Tv´n är på.. O rusar ut i vardagsrummet o får se Moah o Meyah sitta där.. haha De satt o kolla på Disney channel, haha, men de fick minsann gå o lägga lägga sig bums.. ;) Men att de sänder barnprogram så sent på natten är ju helt sjukt.... Borde de inte göra tycker... Räcker det inte att de sände hela dagen..

Jag tror jag börjar bli sjuk, jag har jätte ont i halsen o känner mig förkyld, fast det gör jag ibland på mogonen.. så vi får väl se hur dte slutar!!

Nu ska jag gå o äta frukost.. sen blir det tandis..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar