fredag 8 januari 2010

Ny blogg, nytt år, nytt namn.. framförallt.. Nytt liv!

Då satt man på jobbet igen, trevligt trevligt... Har vart en händelserik vecka ska jag tala om för er! O dagen igår va inte att leka med.. Usch o fy!

Började med att jag inte somnade förrän klockan 5 på Onsdagnatten, hade vart på bio o sedan hem o glutta på nätet... O jag skulle va barnvakt åt mina brorsbarn kl 8 så jag satte alarmet o låg i sängen trött som ett as o väntade in min bror, men ingen kom.. klockan tickade på o när hon blev 9.30 så messade jag o fråga vart de va.. då hade de försovit sig.. men de kom till slut o allvaret började. Min mobil har krånglat så dant så jag skulle till stan o lämna in den på lagning, o alla ni som ahr följt min blogg vet ju hur min bil har betett sig, så jag kämpade mig blå om händerna för att stänga dörrarna som bara fryser fast hela tiden.. men tillslut lyckas jag vi åker mot stan, lämnar in mobilen o tar en matbit oxå.. När jag då ska försöka komma in i min bil som står i parkeringshuset, låst, kan jag inte låsa upp den.. för knappen har fryst fast... men låset går att vrida på.. jag håller på o trälar i 2 timmar utan att överdriva.. mina fötter o händer va is.. barnen frös men va super duktiga o snälla ändå! Jag får inte upp dörrarna men bagageluckan får jag upp så jag klättrar in i bilen den vägen... Om ni undrar om jag har svurit åt min bil.. så kan ni ge er fanken på att det har jag... Hade jag kunnat så hade jag slängt den i sjön!! USCH!!!

Jag har som ni ser en ny blogg.. min gamla kan ni läsa om ni klickar på länken här till höger "Min gamla blogg" eller på denna länk här!
Den är under uppbyggnad, men snart så är den nog klar! Tar lite tid att bygga upp en ny blogg alltå... men men..

Hoppas alla får en skön helg.. för det ska jag ha på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar