onsdag 20 januari 2010

Go´natt!

Nu är jag trött ska jag säga er.. men när jag ändå har startat up datorn så kan jag lika gärna en.. skriva lite.. Jag har precis ätit frukost, o ska inta min säng.. Jag ska bara ta Ipren först.. har jätte ont i halsen..! Har jobbat natt, så man är lite sliten...

Igår va jag hos tandläkaren pga tandvärk, o jag förväntade mig åtminstone 5 hål eftersom jag inte har vart hos tandläkaren på 5 år.. men hör o häpna.. jag hade inte ett enda... så vad värker berodde på vet vi inte... är nog så att jag har gnisslat tänderna eller spänt käken så dant på natten att det leder till värk.. jag vart helt chockad.. men glad såklart! Så nu ska jag inte förrän om ett år.. hahaha

Jag önskar jag hade Tv i sovrummet... det är ganska skönt o kunna se på Tv när man ska somna efter natt eller på helgen när man vaknar upp o kan ligga ett tag i sängen o glo på roliga serier..:) Det är mysigt! :)

Nu måste jag gå o lägga mig.. jag tror jag dör annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar