lördag 16 januari 2010

Åka till Island!

Sitter här alldeles yrvaken.. Jag söver alltid Manne i min säng, o brukar oftast slumra till själv, o vakna upp efter 15 min, o det hände precis nu.. o jag är så trött.. jag funderar på att gå o lägga mig faktiskt.. skönt att få sova lite när man är trött! Vi har vart iväg hela dagen, Moah skulle till sin kompis Zelma som gick i hennes förra klass inne i stan, henen bästis, o då tänkte jag att vi övriga i familjen att vi skulle vara hemma hos mamma medans Moah va hos Zelma... Men vi hamnade hos min bror i Finspång o hans barn, på middag.. men efter det så åkte vi til mamma o va där i ett par timmar, o när jag ringer till Moah så har de bestämt att hon ska sova över, o Meyah ville sova hos mormor med sina kusiner så det fick hon... Så nu är det bara Manne o jag kvar..:)
Men han sover ju som sagt... o jag sitter här o är trött... hehe det började en dilm på 3:an precis... så jag tänkte glutta lite på den!!

Igår va Pillan här o vi hade tjejmys med Tacos, o det va väldigt trevligt... Jag hjälpte henne att färga håret , blev så fint så fint..

Manne är inne i en härlig period nu, pratar himlans massa o härmar allt man gr, kommer o ger en små pussar då o då, o är så duktigt med allt... Jag har kommit på att hans vredesutbrott han får är för att han själv vill göra sakerna, eller har nåt att säga fast han inte kan det .. för han kan ju inte prata.. men har man bara tålamod med honom så är han världens underbaraste unge... ska lägga ut en film på barnen sedan i morse... De vinkar till alla på Island. hehe

Jag ska resa till Island i sommar, 4 juli åker jag o en kompis, det ska bli jätte kul! Längtar redan.. fast flygresan skippar jag gärna... usch! Nu är det 3 år sedan jag va där, så det är på tiden nu!! Ska bli skönt att få krama om alla mina släktingar!

Nehe.. nu ska jag lägga upp filmen o sedan gå o sova tror jag!!

Ha det gott ni!

1 kommentar:

  1. Så härligt med en resa till Island igen. Tycker att det ser ut att vara så fantastiskt fint där!
    Kramar

    SvaraRadera