söndag 17 januari 2010

Kille för en dag!?

Usch jag har tandvärk... Inget skönt ska jag säga.. fyy.. så imorrn blir det att betsälla tid hos tandis.. Inte kul! Jag gillar inte det alls!! :( men det måste ju göras tyvärr..:(
Så har jag en annan värk oxå, i magen.. i tjejmagen.. det är ju oxå tråkigt... o det måste man oxå stå ut med månad ut o månad in... Ibland önskar man att man föddes som kille.. men sen å´andra sidan.. nää jag vill vara tjej..:) Fast ibland skulle det vara kul o byta kön för en dag.. skulle vara kul o veta hur killar tänker osv.. haha vilket experiment... Jag hojtar till om jag kommer på en lösning på det!

Det är snart dax att bege sig till stan o hämta flickorna, så jag kanske ska sluta blogga o börja göra iordning... Jag känner mig lite sjuk, ont i halsen (som vanligt) o en aningens febrig.. fan...:( inte kul!!

Denna låt är den som klingar mest här hemma just nu! Love it!!

Nehe.. dax att fixa iordning.. Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar