torsdag 28 januari 2010

The film is on...

26 dagar o 25 nätter... Kanske kan bli en ny film.. jag lovar att ni skulle vilja se den, ni skulle missa nåt om ni valde bort den, jag lovar... Att det aldrig ger sig, men med tiden kanske? Den som lever får se...

Det är så lustigt med mig.. jag ska alltid sitta o mumsa i mig massa godis o skit på kvällarna när jag sitter här o gluttar på nätet.. vill inte.. men gört ändå.. Ska försöka sluta...

Idag va jag på Ingelsta Shopping o inhandlade lite på Gina, det är trots allt rea.. I måndags hittade jag en kofta där för 49:-, o idag två tunikor för 49:- o 99:- så ja.. det va billigt...

O sen köpte jag pulkor till barnen då vi ska ut i helgen o göra backarna osäkra... Det blidde inget att åka lååååångt då jag inte vill riskrera nåt när jag har barnen med mig i bilen... Så vi ska hitta på några roliga saker här hemma i lilla Norpan istället. Fast det kan vara kul ändå..:) Pulka i backen o pizza o mys på kvällen...

Imorrn ska Henka hämta barnen på dagis medans jag jobbar, sen blire väl hem o sova direkt...
Jag är sugen på att åka skridskor, men just nu går det inte.. Då Moahs är för små, Henka, jag o barnen va inne på maxihuset o skulle köpa skridskor till henne i veckan nu men det fanns inte i hennes storlek tyvärr, så vi ska ner i veckan på stan o kolla igen... sen blire att åka av kan jag säga..:)

Idag så va vi hos Sandar o hennes barn Linnéa o Robin, det var mycket bus o stoj, precis som det ska vara! Vi fikade o snacka lite små skit, va trevligt.. tack S, för en trevlig eftermiddag!

Nu sover mina små, o jag ska väl ta o knyta mig jag mä..

Ha det gott..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar