måndag 11 januari 2010

Fort går det.. snart är man 50...

Man vet verkligen vilka man kan lita på nu förtiden.. tur att man inte har anförtrott sig allt för mycket för vissa personer så snacket går vidare.. Usch.. Förstår inte vad det är för fel på folk.. Allvarligt.. men men... inget att haka upp sig på..
Har vart på möte i morse, o det gick ganska bra tycker jag, o nu har jag vart hemma en vända o nu ska jag åka o hämta barnen på skola o dagis..

Vad som häder i veckan?.. jag vet inte.. vi får se... Idag kommer Pillan en sväng efter jag har vart med mamma o kollat på bilar, o handlat, imorrn är det möte o sen ska jag till Allergimottagningen med Manne o göra Pricktest.. Hoppas det går bra!!

Onsdag jobbar hela dagen, o Torsdag oxå.. sen är det helg igen.. Veckorna går så fort... helt sjukt alltså!!

Nej jag måste nog gå nu.. ska hämta mina älskade troll!!

Ska vi ses nån dag Sandra???

2 kommentarer:

  1. Ja tyvärr kan maninte lita på alla som man tror man kan lita på, men mig svala de evt du till 110% att du kan;) puss puss

    SvaraRadera
  2. Tack min fina vän! Det vet jag.. jag vet vilka kjag kan lita på o inte.. du är definitivt en av de! Kram o puss

    SvaraRadera