måndag 25 januari 2010

Skridskor!

Det här va mina absoluta favoriter när jag va yngre, jag älskade deras låtar o det här en en utav många som spelades typ så där 1000 gr..

Egentligen borde jag sova nu.. men när man har jobbat natt o sovit länge på dagen så är det ju omöjligt att somna på kvällen.. men jag ska snart gå o göra ett försök, i mitt nya fina sovrum som jag har målat.. Vart super fint, ska försöka ta bild o lägga upp när det är klart. Jag har satt upp min fina text som pryder väggen exemplariskt... Sedan är det Ikea o lite inredningsbutiker som väntas.. ska fixa iordning här hemma, o jag vet att det kommer bli så fint när det är klart!!Jag trivs jättebra här i min egna lilla lya.. men ett hus skulle inte sitta fel... :)

Ikväll har jag vart hos Henka o kollat på film.. det var trevligt.. o jag fick massa pussar o kärlek från Lilleman.. som jag har saknat honom.. min plutt.. men på Tisdag kommer de hem.. alla tre... O i helgen ska vi åka bort.. bort här ifrån ett atag.. Låååångt... ska bli skönt o lämna Norrköping för en stund o bara ha kul!! Är så trött på Norpan nu o behöver omväxling... Jag o Barnen åker ner till Borås, i min Saab.. hoppas den håller.. haha.. Men det gör den nog... Gud vad jag längtar.. Vi ska hälsa på en komppis till mig som heter Helga, o hennes familj, vi har alltså känt varann i 3 år men aldrig träffats.. hehe vad sägs om det ni.. O som det kanske låter på namnet så är hon oxå från Island, det är tack vare Familjeliv sajten som vi kom i kontakt med varann..:) Jätte kul ska det bli verkligen!! Helgas blogg hittar ni ~här~!

Nehe.. om jag skulle ta o krypa ner under täcket... Ska vara på möte imorrn kl 10.30, så det är ju bäst man är pigg o glad så man gör bra ifrån sig! Sedan är det stan O Ingelsta Shopping som gäller, Ska sedan träffa Henka o barnen då vi ska köpa skridskor till Moah eftersom hennes är för små, Meyah fick ärva de, o Meyahs är sålda... sedan ska jag hem o ha Ljusparty! En fullspäckad måndag helt enkelt! Det gillar jag! Liv o rörelse.. då är min dag gjord! God natt alla vänner!




1 kommentar:

  1. http://mammamedtvabusfron.blogg.se. är min adress, såg att du skrivit "till" istället för "med"
    Kram Anna

    SvaraRadera