tisdag 27 april 2010

Huvudstaden

Oj det var länge sen jag upptaderade nu.. har inte haft orken... Nu sitter jag o jobbar natten o alla sover så jag tar mig friheten o skriver.. Jag sitter med "The Unforgiven" på med Metallica, sååå bra...
Allt är lugnt hos mig iaf, barnen är med Henka, han har äntligen kommit hem efter sin låååånga semester, den slutade ju lite tråkigt då han fick åka Buss från Turkiet till Sverige, 400 mil, men den hade gått bra! Men han va ju sliten såklart.. men han repar sig nog fort!

Jag o barnen har hittat på dittan o dattan under tiden o haft det mysigt, o det är sååå tomt nu.. :(
Men Jag jobbar bort tomheten, sedan åker jag bort till min Klas, ett par dagar, en kompis vaktar min lägenhet, tack snälla du!

Får se vad vi ska hitta på, är en ganska stor stad, är liksom Huvudstaden, kanske skulle jag gå kändisjakt...? Vi såg ju Anna Book i höstas när jag va där o vi skulle på Bio, hon passerade våran bil precis där vi parkera, det var lite kul, o sen när jag skulle med tåget hem några dagar senare så mötte vi Peter Sipen, Men Klas såg inget.. jag tyckte det var skit kul.. hahaha

Jag tänker iaf ta en riktigt lång promenad i fina vädret runt sjöarna i hans område! Han fyller år oxå så det ska väl firas, ELLER?

Tänkte att jag skulle gå vårruset, men har ingen som vill haka på mig på jobbet.. så vi får väl se hur det blir med det... Vore kul! Kajsa, Tessan o Ingela ska springa... Heja heja!! Ni är så duktiga!

Va idag inne på Hageby Centrum, o det heter Världens Centrum nu förtiden, o herre min gud vilken FLOPP! Va där inne i högst 10 min o åkte sedan därifrån.. till Ingelsta Shopping, där jag framöver kommer göra mina inköp, i varje butik! Uschans svej, aldrig mer HC- VC!

Nu kanske det är dags att göra lite nytta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar