onsdag 14 april 2010

TrolleBuse!

Åh, underbara väder... Jag har vårkänslor så det skriker om det.. solen är bara för underbar!! Manne o jag har vart ute på promenad nu i förmiddags, o köpte glass, o sen lekte vi en liten stund här ute i parken, o nu fikar vi med kaka o festis, mysisar är vi!
Han ska få gå o lägga sig o sova middag snart, o då lir det att jag får berätta min saga jag hittar på, kväll för kväll om "TrolleBuse" och "TrolleKotte" de ät vänner o hittar på massa bus! Manne älskar att höra mina sagor.. Kanske ska skriva en bok??

Igår så fick Meyah, Manne o jag oss en åktur i Klas bil, o Manne tyckte minsann det var en konstig bil, den var ju utan tak juh.. haha Meyah tyckte det var roligt, o ville åka fler gånger, o Moah vart lite avis när hon fick höra det, men har man bestämt att man ska följa med en kompis på handbollsträning, ja då missar man kanske några roliga saker..:) Men hon har blivid lovad att få åka den snart!

Jag njuter av min semester o tar vara på varje dag jag är ledig.. jag har rensat ut vintern, tvättat fönster o tvättat upp "alla" kläder i tvättkorgen, o nu ska jag bära ner skräp, kartonger o golv o försöka få ordning här hemma...:) Det är våååååååååååår!
Skulle behöva en omgång till av vårskor till barnen, det går ju åt liksom!

Idag kommer Erica till mig på fika.. ska bli myyyyys.. Hoppas vi kan sitta där ute då o få lite sol på oss, är ju sååå underbart att sitta där ute i solen!:)

Nehe.. nu ska jag berätta saga för Manne..:)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar