lördag 10 april 2010

När chocken lägger sig!

Nu har chocken lagt sig, men kan inte riktigt fatta att Tv3 ändå ringde mig, sjukt galet... faktiskt... Jag känner mig jätte hedrad... Men mitt beslut är tack men nej tack, det är väldigt lockande med allt som man får vara med om under sommaren och all uppmärksamhet efter programmet, men jag får nog vara med om ett o annat i sommar ändå, det skulle jag tro.. med de jag tycker om mest, o mina älskade barn, o min skrattmås oxå! Ska bli kul.. Islandsresan ligger högst uppe på listan.. wiiiie! *längtar*

Jag har precis städat av allt här hemma o det skiiiiiner som solen just här hemma.. o nu ska vi åka in mot stan en sväng, sen kommer Tess o Anna hit ikväll på lite Vin, film o massa skitsnack.. ska bli nice!
Nu ska jag sätta fart med allt annat jag ska hinna med!
Puss på er mina fina!

1 kommentar: