tisdag 6 april 2010

Jag blev uttagen... sjukligt värre!

Jag har vart med om det sjukaste av det sjukaste idag..
Under Förmiddagen blev jag uppringd av tevebolaget TV3, från Ensam Mamma söker, de ville komma till mig för att filma o intervjua mig inför nästa säsong, för ni vet att mina kära arbetskamrater Tess o Bente har ansökt åt mig. Jag fick fullständig chock, men jag känner mig väldigt hedrad att de ringde mig, Tjejerna skickade in ansökan i Torsdags, o idag ringer de, det va väldigt smickrande men jag tackade nej, vilket har lett till rabalder o alla... verkligen ALLA (fast några höll inte med) men MÅNGA vill att jag ska vara med... Men nej.. jag vill inte... Men fattar ni vad sjukt att de ringde mig... Jag fick till den 24/4 på mig om jag ångrade mig, men jag funderar på om jag ska ringa upp de igen o fråga om jag inte kan vara me di nåt annat program.. hahaha..;)

Annars är allt bra med mig o barnen... Har fullspäckad vecka... Skönt...
Har haft en väldigt mysig påsk, har fått umgåtts massor med herr pirr, det var kul!
Våren är här nu o jag tycker solen är underbar! Inte så konstigt.. iiiiiinget kooooonstigt aaaaaaaalls!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar