fredag 23 april 2010

Min Lilla Lilla dotter

Idag för tre år sedan va lilla ElsaHjärtat
beräknad att födas,
Vi skulle ha vårt tredje barn, en liten flicka till,
tre prinsessor skulle vi ha, att klä i små klänningar,
solhattar, rosa tröjor, små finskor som Moah o Meyah har haft!
Men tyvärr ville ödet annorlunda,
det var inte menat att hon skulle komma till oss,
hon var för fin för jorden, himmelen ville ha henne hos sig istället,
min lilla fina Elsa!
Du fattas mig varje dag lilla ängel!
Jag önskar an kunde vrida tillbaka klockan,
då skulle jag ändra på mycket just den dagen du kom till oss.
Det är svårt att acceptera ibland.
Dina systrar pratar ofta om dig,
o du kommer aldrig att bli glömd!
Idag ska vi upp o tända ljus hos dig vid minneslunden!
Den är en fin plats, så fridfull, vackert tyst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar