fredag 7 maj 2010

Postkodlotteriet

Har precis varit nere på FolkTandvården med Manne... han hade fått en inbjudan, 2 årskontroll, då de vill se hur många tänder barnen har, de tittar inte efter hål för de flesta barn vägrar öppna munnen, men min plutt ManneBoy, han gapa stort o tyckte det va jätte kul, inget blyg liksom.. hehe han hade 20 tänder, o det är vad 3-åringar ska ha, så han är lite tidig med att få tänder, men det har alla mina vart.. :)

Jag har haft en helt underbar vecka med mina barn, o Manne o jag har vart hemma mes o städat (så länge damsugaren funkade) o tvättat, skönt när det är fint o rent här hemma...

Idag så väntar vi på Pillan, sen ska vi iväg o träffa Petra senare i eftermiddag, vad vi ska göra med alla barnen, det får vi se...

Vi säger Grattis till Sóley som fyller 5 år idag.
O imorrn ska vi på kalas hos henne, kul kul..:D

I onsdags när jag kom hem så låg det ett kuvert på min matta där det stog, "Grattis till Vinsten" det var från Postkodlotteriet... o jag slet upp kuvertet o fick se att jag ahde vunnit 1000:- det är ju inte VÄRSTA beloppet, men lite klirr i kassan blev det juh, ska dirket ner i resekassan till Island.. Tessan vann ju lite mer än mig för 2 helger sen.. så nu är vi 3 st på jobbet som har vunnit... än så länge.. fler ska vi bli..:)

Ha en bra helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar