söndag 11 april 2010

Barnen på Heltid!

Det är vååååår! Jag är så glad.. det bara spritter i kroppen.. solen skiner o fåglarna kvittrar, det är helt underbart! Jag o barnen har vart o gått runt strömmen i solen idag med mamma, det var väldigt trevligt, är så skönt att man kan va ute nu, utan att frysa ihjäl! :)
Jag har barnen i 2 veckor till o det ska bli sååå mysigt tycker jag..
Kommer dock va jobbigt nrä man inte har de igen, suck!

Igår hade jag tjejmys här hemma med Tess, Anna o Tessan, det var väldigt trevligt, o det hoppas jag att vi kan göra om igen! Tack för en sketatrevlig kväll!!

Petra o Saga va här i förmiddags o fikade med oss lite, jätte trevligt, det blir Fenix i veckan... Barnen gillar ju att leka där!
Jag har semester från jobbet då jag har barnen eftersom Henka är i Turkiet, så vi ska bara myyyyyysa!

Nu ska jag lägga ManneLiten o sen slappa framför TV´n!!

Sköt om er o ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar