lördag 20 februari 2010

Vem vill ha mer snö??

Nej nu får det ta mig f*n sluta snöa.. jag börjar tro att syndafloden i fast form har anlänt... Vad attans... Vart ska vi ta vägen när snön smälter? Ska man behöva köpa sig båt nu istället för bil o ro omkring i? Det är jätte härligt med snö, det tycker jag.. men vad f*n, är ju inte ens säkert att man tar sig hem efter en natts arbete pga att det snöar så förbannat mycket under natten... Man hoppar ju inga glädjeskutt direkt när man tittar ut o ser att det snöar nu mera.. Inte ens barnen tycker det är så spännande längre... då är det ju lite väl tycker jag... Manne halka förra veckan 2 gr på väg till bilen, o han ramla liksom in i snöhögen.. så han va lagom glad måste jag säga...

Kan inte fatta att Moah blir 10 år nästa vecka.. o Manne blir 2, helt sjukt vad tiden går fort.. kan inte för mitt liv förstå det... så mycket har hänt i Mannes 2 åriga liv så det är tragiskt... Men han är lika glad för det o skuttar omkring o säger alla möjliga konstiga ord, som Ashole, han har ju råkat ut för ett o annat Ashole i sitt liv så jag förstår att han säger det..
O Moah som är 10 snart, när man får hem ett brev från Norrköpings kommun om att frita platsen är uppsagd pga att hon ska börja 4:an o inte får gå på frita längre undrar man vart tiden har tagit vägen o hur gammal man själv egentligen har blivit...
Ja vad ska man säga... ? typ, Thats life, life sucks eller? Nej då.. jag tycker inte mitt liv suger! Im happy!

Jag sitter nu o inväntar Tess som ska lösa av mig på jobbet, Det är så tyst i huset här, man hör hur vinden sveper förbi med hur mycket snö som helst, Alla sover, kan jag förstå... Detta väder gör en ju svintrött.. Nu kom min Fina Tess.. ha det gott...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar