onsdag 3 februari 2010

Kristaller i luften!

Sitter hemma hos Henka efter en trevlig middag, nu lägger han Manne o jag tittar på "Halv åtta hos mig" hehe jag gillar det programmet, han som kommenterar är så rolig..:)
Annars då? Jo rå... lugnt, har jobbat 2 nätter nu o är ledig tills på Fredag, men man har fullt upp ändå... Konstigt allltså, men sånt är livet!
Hade tänkt o lägga ut lite bilder men eftersom jag inte sitter vid min dator så får det vänta till en annan gång!

Det är så mnga som klagar på snön nu, men jag vet inte.. jag gillar vintern, har alltid gjort det, O det är oxå mycket för jag inte gillar insekter.. blääää ...men visst jag kan hålla med till en viss del att det inte behöver komma mera nu, men jag tycker det är fint med snö! Mysigt!! I helgen då vi var ute i backen så såg jag kristaller virvla omkring i luften o det va bland det finaste jag har sett, o kände bara hur lycklig jag är, barnen va glada, solen sken, vi mår bra o är relativt friska, så jag kände mig lyckligt lottad, o vart alldeles varm i hjärtat. Jag älskar mina barn så oerhört mycket, de förgyller min dag varje dag! O jag saknar de varje vecka då de är hos Henka! Så jag tycker det är mysigt att få komma o äta med de så här i veckorna!

Nehe.. om man skulle forstätta med kvällen, man vet aldrig vad den bjuder på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar