lördag 13 februari 2010

Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag!

Fasen vilken trälig influensa vi råka få... Låg med feber i ett par dagar o helt förstörd va jag, konstigt nog råkar jag alltid bli sjuk när jag har barnen, så himla konstigt, eller det är inte så konstigt egentligen, jag vet ju vart jag fick det här ifrån, o det va på jobbet, men sen att jag ska råka ha barnen efter jobbhelg, ja då blir det så...hehe
Men men... nu är vi friska o krya, jag är lite täppt i näsan fortfarande, men det kan man leva med ett tag har jag hört. Så det så...

Idag har Meyah vart på kalas på busfabriken så jag, Manne, Moah o Mamma har vart på Maxi o fördrivit tiden.. Vi kom hem för en liten stund sedan o Manne sover middag, jag skulle städa tänkte jag men jag tror jag hoppar över det, jag tar det imorrn.. jag ska istället göra mig iordning för ikväll är det FEST!! wiiiie.. det va inte igår kan jag säga... Ska bli kul!
Moah ska sova hos sin pappa inatt för han ska köra henne till Nelly imorrn som har kalas, o det var kl 11.30, o jag sover i stan hos min mamma eftersom jag inte är körduglig inatt när jag har vart på fest, o kl 11.30 är jag nog inte så körduglig heller haha... O Manne o Meyah ska min mamma ta hand om..:) Tack snälla! <3

Nehe undra om jag ska hoppa in i duschen nu o försöka fixa mig iordning lite.. innan ManneLiten vaknar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar