torsdag 18 februari 2010

Svala Vincent - Leg.Barnmorska

Ligger o fryser i min säng just nu... kl är 03.55... sjukt trött är jag egentligen men har svårt att somna efter mina nätter jag jobbat.. dessutom så kan jag liksom inte komma till ro.. Har vart på IKEA idag o hittade säng till Lilleman, bord o stolar o lampa.. det ska han få i födelsedagspresent... han fyller ju 2 år nästa vecka..:D wiie.. det påminner mig om att maila in kort på både honom o Moah som oxå fyller år nästa vecka fast hon blir 10.. till NT firarhörnan... måste komma ihåg det imorrn... MÅSTE!!! Efter mitt IKEA besök så åkte jag till min Danneplutt Andersson o snacka massa SKIT... sedan träffade jag Pillan o vi va på BIO.. det var trevligt som attans... sedan tog vi en sväng om till Svea.. Har haft en trevlig dag, jag avslutade min kväll med att hälsa på Tess på jobbet en sväng.. Vi hade en del att prata om så det var kul... o nu ligger jag i sängen o lyssnar på Winnerbäck på Spotify... japp trevligt värre...

Jag har bestämt mig nu efter mycket tänkande fram o tillbaka att jag ska börja studera om ca 2 år.. till barnmorska..:) Så... då har jag fått det sagt... jag är förväntansfull som fan...

Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar