onsdag 10 februari 2010

Manne Lill-Björn Gustavsson!

Då va det dax igen.. Vi är sjuka.. Manne o jag.. såååå tråkigt... Jag kände när jag vaknade igår att jag va krasslig, att min hals värkte o kände mig seg, men jag tänkte att jag blir nog bättre o åkte till jobbet, men nej.. jag blev bara sämre, tyvärr, Hämtade barnen från skola o dagis, åkte hem o la mig på soffan.

När det sedan var dags för barnen att gå o sova för natten la jag mig oxå, så jag somna runt 19.30 o sov till 7.30, fast jag va vaken emellanåt inatt, När man har feber o är förkyld så är man ganska ynklig! Så idag är Manne o jag hemma o kurerar oss. Vi har sovit hela förmiddan o nu sitter jag här o Manne tittar på TV o äter salta pinnar.. hehe Gott!

Henka va snäll o hämtade Moah o Meyah imorse o körde de till skolan, så ska de gå hem själva nu om ett par minuter. Tack snälla du!

O viktigt meddelande från Moah.. hon har namnsdag, det har hon tjatat om nu sedan hon kom hem till mig igen, o imorse hann jag knappt vakna o hon sääger "Är det ingen som ska säga grattis till mig eller" med en sån där tonårs attetyd! haha mm.. tonåring är bara förnamnet på henne kan jag säga... Hon blir 10 nu om ett par veckor.. o hon har en kille, som hon håller på Messar med HELA tiden, o dessutom då förra veckan hon va hos Henka, då sminkade hon sig med maskara innan hon skulle till skolan... Helt otroligt vad de växer fort...

Nej nu ska jag försöka ta mig ut i köket o laga mat till mig o lilleman, eller lilleman o lilleman.. det är lite väl att säga att han är lilleman, han pratar massor, o för några veckor sedan så satt vi o åt mat vid bordet o han vräker ur sig "Ashole", haha han är ju bara för rolig.. jag vet inte om jag vågar lägga ut den filmen här, det är ändå inte så fint.. men roligt är det... hehe Min lilla lilla Lill-Björn Gustavsson!

Nej mat va det.. usch... ge mig lite kraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar