måndag 30 augusti 2010

Vem kan segla förutan vind....

Jag den kan jag spela på gitarr.. skit kul... jag ska köpa mig en gitarr en dag, o lära mig mera..:)

I lördags va jag på kräftskiva hos Tess o Rikard, det var trevligt som fan..:) Mycket folk o mycket fylla..;) Precis som det ska va! haha

Igår så va det kalas för Meyah som fyller 8 på fredag, o det var trevligt.. hon blev superglad för sin present hon fick av mig, som va ett par Puma skor, hon ska få lite till på fredag då hon fyller... av Henka o Linda fick hon Nintendo DS, som hon önskade sig oxå, så det va verkligen lyckat...
O nu är det jobb som gäller denna veckan o till helgen kommer barnen hem igen.. det går ruskigt fort nu... så håll i hatten!!

nu ska jag städa.. kul va!! Inte så värst, men bara ta tag i det o sen är det ju såååå skönt efteråt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar