onsdag 11 augusti 2010

Lets talk about love!

Hahaha sitter o lyssnar på Celine Dions kärleks skiva.. "Lets talk About Love" o får flash backs från tiden jag bara lyssnade på just den skivan.. haha det var 98 o 99, jag bodde hemma fortfarande då o va ihop med Henka, o han gjorde lumpen, jag låg i badet varje kväll o lyssnade på den o drömde mig bort! haha gud vad knäpp man är.. men idag har den en helt annan betydelse! Så fina låtar.. hon har ju sjukt bra röst! Funkar när man vill va blödig! :)

Har idag vart i skrivit kontraktet på min nya lägenhet, o imorrn ska jag ringa o prata med kvartersvärden om hur besiktingen gick o se om det ska göras nåt i den innan jag flyttar in, annars så sätter jag fart o gör iordning den själv! :D hihi kuligt!!

Ska bli kul.. längtar faktiskt...!

Mina tankar går idag till Lotte som tragiskt förlorade sin hund igår! Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar