onsdag 25 augusti 2010

Bebis Bebis!!

Så ja då va det morgon igen.. fasen, nätterna går så fort.. alldeles för fort.. jag skulle vilja sova mycket längre... men men... bara ta tag i allt som ska göras... Sen bär det iväg till Sandra o bebis.. ska bli mys!!

Igår hämtade jag (o mamma) min nya säng som jag har köpt på blocket.. den va jätte fin i fräsch.. kändes så skönt när jag såg den, verkligen fin! O jag sov jätte skönt i den inatt så jag är helt klart nöjd...:)

Sedan va jag o bror på Maxi o kolla läget lite.. det var trevligt... O väl hemma blev det lite surf o sen tidigt i säng! Va så trött...

På lördag hoppas jag att regnet håller sig borta då jag ska på kräftskiva... inget kul om det är regn o kallt...

Manne min lillla plutt har fastnat i en "Lilla röda traktorn" period... det är det enda han vill titta på...Han sjunger melodin när jag sätter igång filmen, han är så söt min plutt! Det är redan Onsdag.. veckorna går oxåsjukt fort, snart är barnen hos sin pappa igen!

Nehe da att fixa till sig o göra iordning här hemma..:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar