tisdag 17 augusti 2010

Ensam mamma söker!

Det blir en sommar i Sverige med dig... O bakrundsmusiken klingar på Tv´n, magen knyter sig o det hugger till, jag tittar upp på Tv´n o får se tre snygga tjejer som sitter vid havet på stenarna o vrider ur vattnet ur små barntröjor... Kommer genast på o tänka att det kunde va jag som satt där, tillsammans med 2 av de, uppleva denna känsla, va med på Tv´n, skratta mig till gråts av roliga saker... men jag tackade nej.. JAG tackade nej, o just nu så svider det lite måste jag säga! Jag har ofta tänkt på "Om jag hade vart med" hur hade det slutat då? Hur hade det gått, vad hade vi hittat på o skulle jag hittat "The one"?! Det får jag aldrig veta för jag tackade ju liksom NEJ!

Jag önskar de tre tjejerna som ska vara med i höstens säsong av "Ensam mamma söker" lycka till o hoppas de hittar sin prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar