måndag 9 augusti 2010

Nytt boende!?

Det är frågan?

Jag o barnen va o tittade på en lägenhet och jag har ju iof tackat jag men jag kan ju alltid tacka nej om jag vill, men innan jag tackar nej eller bestämmer mig helt så ska jag dividera lite till!
Tapeterna va helt okey, golven va katastrof i vissa rum, men går att leva med. Jag har ju en snäll bror som har sagt att han kan hjälpa mig att lägga nya golv om det är så..:) och måla kan jag ju göra om jag vill ha lite ljusare tapeter, o alla dörrkarmarna kan jag ju oxå måla vita för de är bruna nu... men jag vet inte... stora problemet är att jag skulle vilja dela ena rummet i 2 för Moah o Meyah, men det skulle man tydligen få kosta på själv.. o det är inget jag är sugen på... men jag frågde Meyah förut om hon kan tänka sig att fortsätta dela rum med Manne, o det tyckte hon va okey! Så frågan är om jag ska ta den!!???

Tjejerna vill att vi flyttar o så frågade jag Manne o han sa "Jag vet inte" haha

Ska sova på saken tills imorrn så får vi se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar