söndag 28 mars 2010

Spöken, finns de?

Sitter här i min soffa o barnen sover.. Småskrattar för mig själv o tänker på gårdagen.. vilken rolig fest vi va på, o gud vad jag älskar mina fina vänner, helt otroligt vilka fina människor det finns! Alla tre, är goa gummor! Va som sagt på ferre hos Maria, o det var så himlans trevligt... Vi skålade (På Isländska) o sjöng o trudelutta! Pratade spöken i högsta hugg oxå... !!Sedan åkte vi in till stan.. Harrys va det tänkt att vi skulle till men jisses, den kön ville inte vi stå i.. neeeee neeeee neeeeej.. så vi gick vidare till Bishop, (tror det heter så, där nere på hörnet vid strömmen) o stod faktiskt i den kön i 15 -25 min o gav upp o åkte hem... jag ljuger inte när jag säger att mina fingrar va rödare än Gudrun Schymans läppstift... Det ni.. går det?
Jappz.. men vi åkte hem iaf.. o det va jag ganska glad för.. va trött o sleten o längtade efter att få lägga huvvet på kudden! :)
Jag tackar iaf Maria, Marre, Tess o de andra på festen för en helschysst kväll...

Har ju vart liiiite seg idag då rå.. iiiiinget kooooonstigt aaaaallls! *operaröst*
Men ibland är det skönt med lite slödagar.. det blidde att äta Pizza o bara va... Mys mys på en söndag!
Imorrn ska barnen till Henka... o jag återgår till mitt jobb, är ju iof ledig Onsdag o Torsdag.. så jag får se vad jag ska hitta på.. nåt kul blire väl... Skulle vilja va rik.. som den som vann 214 miljoner på Lotto Igår.. Ja du.. det skulle sitta fint!!! DÅ skulle jag köpa mig en ny bil, på stört... Bromsarna brakade igår.. jaaaaaaaaaaa vad rooooooooooligt.. NOT! Men men.. bara att betala o se glad ut...

Nehe nu tror jag att jag ska prata vidare med min Mr K! Sen ska jag krama kudden.. det är mysigt..:)

Snart åker jag till Island.. ville bara skryta lite!!

1 kommentar:

  1. tack själv för att du kom och förgylde vår ferre!

    SvaraRadera