söndag 7 mars 2010

Ensam mamma söker

Ja, mina kära arbetskamrater vill anmäla mig till "Ensam mamma söker", för de vill bli kända..;) haha O jag sa att njaaa.. det tror jag inte.. men när de förklarade att jag skulle hitta min kärlek o bli känd, o få gå på röda mattan o träffa Björn Gustavsson, tyckte de att jag skulle dumpa min kärlek o ta honom istället... Så det skulle vara för den saken skull isåfall... Men när man får tänka efter så skulle det säkert vara jätte kul, men jag vet inte om jag skulle våga ställa upp... Men en erfarenhet skulle det nog ge!

Har jobbat hela helgen, vart super kul o vi har skrattat mycket, o vilket väder vi har haft!! Herregud.. Värsta våren är på väg!! Så underbart... Älskar när solen skiner o snön glittrar!! Helt underbart!!

Imorrn kommer mina underbara ungar hem... Längtar så jag spricker...

Nej jag tror jag ska gå o lägga mig nu så tiden går lite fortare tills jag träffar de.. natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar