torsdag 18 mars 2010

Date med John!

Inatt va jag på Dejt, det var kul.. undrade just om det skulle va 3:e gången gillt för mig o min dejt, John Blund, o det vart det.. gud vad jag sov... Va så trött, men det är inte så konstigt med tanke på att jag jobbade 2 nätter i början på veckan... Jag slog igen miga fina blå strax innan halv ett, o de slog jag inte upp igen förrän kl 11.15! Verkligen behövligt tror jag! Nu är jag utvilad till max, så idag blir det städning på listan först, sen ska jag bege mig till Korkek.. jappzi.. där ska det fixas o donas!

Det tjatas om "Ensam mamma" hit o dit nu förtiden, alla vill att jag ska va med förutom jag själv.. hahaha vad ska man göra åt det liksom? Den som lever får se... Jag skulle Kunna tänka mig att "Överväga" att vara med om det skulle vara så att man får ****** (vill inte säga det högt) men skulle man få det så skulle jag kunna tänka mig att "överväga" att vara med! Men det är långt ifrån ett Ja-tackande.... Den som lever får se...

Imorrn då.. shit.. då fyller jag år.. Blääää... varför ska man fira det liksom.. bara ett nödvändigt ont att bli gammal... men men.. så är det iaf!
Om det blir nån fest? näää.. jag ska jobba hela helgen.. o nästa helg så är jag bjuden på 30-års fest så då ska jag festa... :)

Nej hörrni.. jag ska fortsätta med min sköna städning.. Bara Henka kan komma hit snart med sin damsugare... Inget kan göras innan den kommer.. jo.. vänta... disken kan diskas.. bästa att sätta fart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar