torsdag 11 mars 2010

Skrattmåsen!

Det vart ett tag sen jag blogga nu, men o andra sidan är det inte så givet att man alltid har tid att sätta sig o skriva några rader!

Barnen är hemma hos mig igen o det är underbart... Är så oerhört glad o stolt över mina barn så jag tror jag spricker... Jag har vart ledig Onsdag o Torsdag, så jag o Manne har bara vart hemma o tagit det lugnt.. så skönt att få vara med min son, O idag va Meyah lite förkyld så hon fick oxå vara hemma, så nu röjar vi loss till barnmusik på Spotify, Den bästa hittils är "Tänk om jag hade en liten Apa" och "Pettsson gård" Senare idag ska vi åka iväg, jag ska på medarbetarsamtal idag med chefen, så då ska Pillan ha barnen så länge, de ska väl gå en sväg eller försöka hitta nån lekpark så de inte får det tråkigt...

Igår var vi o lekte med Maria o William, vi lagade mat o snacka massa goja.. trevligt värre... Sen satt jag på MSN resten av kvällen, det var oxå trevligt... K är en sån skrattmås att man inte kan låta bli att skratta...Nej nu ska jag ta o laga lite lunch till mina fina barn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar