lördag 6 mars 2010

Floating Orbs?

Det låter väldigt konstigt i min lägenhet emellanåt tycker jag o sen har jag lite kort oxå där jag uppmärksammat små runda prickar, som många kallar för Floating Orbs, alltså andar som väntar på att bli födda! Ska man tro på det? Alltså jag gör det, men gör du det?

Jag hör små fotsteg ibland, har en dörr som sakta sakta åker igen , känner kalla rysningar på huden ibland... o ja.. lite såna spökliga saker... Så jag tror helt enkelt att det spökar hemma hos mig!! Men så länge de låter mig o barnen vara ifred så är jag nöjd...
Nu ska jag åka hem från jobbet.. skriver mer en annan dag!










Ska bara tillägga att jag har fler bilder på min lägenhet som är tagna samma dag med samma kamera o på de är det inga såna fläckar...

ja.. man får tro vad man vill..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar