söndag 27 februari 2011

Tröttnat....

oj, jag förstår inte vart min ork till att skriva blogg har tagit vägen.. men iaf så lever jag.. eller det är ju knappt jag gör det just nu... Jag har legat sjuk i 40 graders feber sedan i Onsdags, o djävulskt ont i halsen... nu mår jag aningens bättre men har fortfarande 38 i feber...
Alla barnen har legat sjuka i influensan, så det är klart att jag oxå skulle drabbats...:( Det har vart ett HELVETE!! Jag har typ ingen känsel i fingertopparna eller fötterna... vet inte vad det betyder men skumt är det iaf..
Min mamma har vart snäll o hjälpt mig under hela tiden så det upskattar jag som fan...

I torsdags fyllde lilleman 3 år... TRE ÅR!!! kan inte fatta att han är så stor redan.. o jag kan säga att 3 årstrotset är ett HELVETE!! men alla åldrar har sin charm..;)

o imorrn fyller Moah 11 år, o hon är typ mitt inne i en "förtonårstid" försöker balansera mellen att var liten, stor o víll passa in överallt, men hormonerna i kroppen sprudlar ju bara... så det är inte lätt...

nej jag orkar nog inte skriva mera nu...

1 kommentar:

  1. Hej Svala
    Jag hoppas att du mår bättre nu.
    Hörde att du hade fått pencilin.

    Kram Patricia

    SvaraRadera