torsdag 13 januari 2011

Lilleman är lite sjuker

Idag är jag hemma med min lilla sjukling, MannePlutten är sjuk, så synd om honom... jag trodde han var bättre igår då han va så pigg o glad, men han måste blivit sämre under natten, han sov alltså till 11 idag o så väckte jag honom.. sen låg han i sängen o började hulka, o kräktes ut galla... o låg sedan nästan en timme till i sängen nästan medvetslös...:( Usch inget kul... så vi blir hemma imorrn oxå, sedan ska ju han till Henka, för att tillbringa sin vecka där, så jag hoppas han blir bättre snart!!! Nu tittar han på Tv medans jag surfar...

Va inne på min nya jobbarkompis blogg o blev så glad, hon har pysslat ihop en sak åt mig då jag ska bort på lördag på 30-års kalas, o det blev hur fint som helst.. Hon scrappar o är sååååå duktig...:) skulel oxå vilja ha tid till att hålla på med sånt.. TACK snälla Marina....

Jag har börjat jobba på ett nytt boende inom kommunen, i Lindö, o det är jätte spännande o roligt, det jag jobbar med verkar vara snälla, iaf är de det mot mog tycker jag, Så jag tror jag kommer att trivas..:)

Jag saknar DSV ganska mycket, alla jag har lärt känna där, det är tomt, men jag får la ta o åka dit o hälsa på med jämna mellanrum..:)

Imorgon kväll ska jag Tessan o Maria åka till Linköping på lite äventyr, hehe jag tänker inte avslöja det ännu utan jag lägger ut lite kort sen så får ni se..:)

Nehe om jag skulle ta o mysa med min lilla Manne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar